GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Társaságunk banki partnere a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi.

Amennyiben a fizetési kísérlet során a tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, abban az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

A jelenleg még fejlesztés alatt álló E-Kapcsolat szolgáltatásunk bevezetéséig szerződéses kötelezettségünk a díjbekérő postai kiküldése a fizetési módtól függetlenül.

Bankkártyás fizetés esetén az átfutási idő 48-72 óra. Amennyiben a díjbekérő kiállítása esetleg éppen ezen az időtartamon belül történik, úgy a díjbekérőn a bankkártyával befizetett összeg még nyitott összegként fog szerepelni.

Társaságunknál lehetőség van utalásos és postai csekkes díjfizetésre is, bővebb információ a postán kiküldött esedékességi értesítőn található, egyéb kérdés esetén kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat.

A késedelem 60. napján (a díjfizetés esedékességétől számított 60. nap elteltével) a casco biztosítási szerződés megszűnik.

Káresemény esetén kérjük vegye fel a kapcsolatot az Ön által választott márkakereskedéssel, amely gondoskodik a kár bejelentéséről és a gépkocsi kárfelvételéről.

Adatváltozás esetén kérjük írjon üzenetet a „Kapcsolat” menüpont alatt található felületen vagy keressen minket ügyfélfogadási időben a (06-1) 450-2853 telefonszámon.

A gépjármű értékesítése esetén kérjük küldje el részünkre az adásvételi szerződés másolatát e-mailben, a biztosito@porschebiztosito.hu címre.

Amennyiben reaktiválni kívánja szerződését kérjük írjon üzenetet a „Kapcsolat” menüpont alatt található felületen vagy keressen minket ügyfélfogadási időben a (06-1) 450-2853 telefonszámon.