Milyen típusú bankkártyával lehetséges a fizetés?
Társaságunk banki partnere a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi.
Mit tegyek, ha sikertelen a bankkártyás fizetés?
Amennyiben a fizetési kísérlet során a tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, abban az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Miért kapok postai úton is díjbekérőt, ha bankkártyával fizetek?
A jelenleg még fejlesztés alatt álló E-Kapcsolat szolgáltatásunk bevezetéséig szerződéses kötelezettségünk a díjbekérő postai kiküldése a fizetési módtól függetlenül.
A casco díjat bankkártyával kifizettem, a következő díjbekérőn miért szerepel nyitott összegként?
Bankkártyás fizetés esetén az átfutási idő 48-72 óra. Amennyiben a díjbekérő kiállítása esetleg éppen ezen az időtartamon belül történik, úgy a díjbekérőn a bankkártyával befizetett összeg még nyitott összegként fog szerepelni.
A díjfizetés egyéb módjai
Társaságunknál lehetőség van utalásos és postai csekkes díjfizetésre is, bővebb információ a postán kiküldött esedékességi értesítőn található, egyéb kérdés esetén kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat.
Mi történik, ha nem kerül időben kifizetésre a casco biztosítási díj?
A késedelem 60. napján (a díjfizetés esedékességétől számított 60. nap elteltével) a casco biztosítási szerződés megszűnik.
Mi a teendő káresemény esetén?
Káresemény esetén kérjük vegye fel a kapcsolatot az Ön által választott márkakereskedéssel, amely gondoskodik a kár bejelentéséről és a gépkocsi kárfelvételéről.
Mit tegyek, ha megváltoztak az adataim?
Adatváltozás esetén kérjük írjon üzenetet a „Kapcsolat” menüpont alatt található felületen vagy keressen minket ügyfélfogadási időben a (06-1) 450-2853 telefonszámon.
Mi a teendő, ha eladtam a gépkocsit?
A gépjármű értékesítése esetén kérjük küldje el részünkre az adásvételi szerződés másolatát e-mailben, a biztosito@porschebiztosito.hu címre.
Mi a teendő, ha a biztosítási szerződésem „törölt”?
Amennyiben reaktiválni kívánja szerződését kérjük írjon üzenetet a „Kapcsolat” menüpont alatt található felületen vagy keressen minket ügyfélfogadási időben a (06-1) 450-2853 telefonszámon.